הכנה לקראת הטיפול

החלטתם לפרגן לעצמכם בעיסוי זוגי מפנק. להלן מספר המלצות לקראת הטיפול

לפני הטיפול
לפני הטיפול אנו מציעים לפנות כחצי שעה עד שעה למקלחת חמה ולמנוחה קלה. המקלחת החמה מסייעת ברפיון ובריכוך השרירים, וכן בהרחבת נקבוביות הזיעה וסילוק חלקיקי האבק והעור המת (מקלחת קרה תגרום לפתחי נקבוביות הזיעה להתכווץ וללכוד בתוכן את אותו הלכלוך, אשר ישתחרר מאוחר יותר, וכן לכיווץ השרירים עצמם).
לאחר המקלחת אנו ממליצים לשהות במנוחה, שתאפשר לך להגיע לעיסוי במצב של רוגע ושלווה. זו יכולה להיות מנוחה במיטה או בסלון, מול הטלוויזיה או בקריאה וכו'. בעקבות המקלחת החמה תיתכן תחושת תשישות, לכן מומלץ לשתות לאחריה 1-2 כוסות מים, אולם לא מעבר לכך, כדי שלא יתעורר צורך תכוף להתפנות במהלך העיסוי.

הכנת חדר הטיפול
גם למרחב בו מתבצע הטיפול ולנוחות המטפל יש השפעה. לכן מומלץ לבחור חדר, בו ניתן יהיה להציב מיטת טיפולים ולטפל בנוחות.

  • אנו מגיעים עם מערכת שמע ניידת, אולם תוכל להכין מראש את המוזיקה המועדפת עליך ואף לבחור באחד מערוצי המוזיקה של הכבלים והלוויין.
  • ניתן להפעיל מערכת מיזוג או איוורור, אולם יש לזכור שבמהלך העיסוי הטמפרטורה ומשב הרוח עשויים להעיק. לכן יש לווסת לעוצמה קלילה ולכוון את המניפה שלא תזרוק אוויר ישירות על הגוף. 
  • יש להכין משטח יציב כלשהו (שולחן, שידה, כיסא מוגבה וכו'), עליו נוכל להניח את שמני-העיסוי בבטחה. מומלץ אף להניח עליו מטלית או נייר-סופג, כדי לספוח טיפות שמן העלולות לטפטף מבקבוק השמן.

אגב, רוב לקוחותינו בוחרים בסלון כחדר המועדף לטיפול, הן מכיוון שהוא המרווח ביותר והן מכיוון שהוא המאובזר ביותר (מזגן, מערכת שמע או טלוויזיה, תאורה, מזנון או בר אשר עליו ניתן להניח את שמן העיסוי וכו').

מה לובשים בטיפול

  • העיסוי הקלאסי מתבצע בלבוש תחתון, כאשר במהלך העיסוי הינך מכוסה במגבת/סדין ופרטיותך וצניעותך נשמרת.
  • בטיפולי שיאצו, אשר נערכים בלבוש מלא, יש ללבוש חולצת טריקו, מכנס מבד כותנה (לא מסיבי ניילון או ג'ינס) וגרביים נקיים.
  • בטיפולי רפלקסולוגיה, יש ללבוש מכנסיים קצרים/ שלושה-רבעים, או כאלו שניתן להפשילם בקלות מעל לברך.

לאחר הטיפול
לאחר הטיפול אנו ממליצים לשהות עוד מעט זמן במנוחה לפני החזרה לפעילות מלאה, זאת כדי לתת לגוף 'לעכל' את העיסוי. כמו כן, הגוף והנפש נמצאים כעת בתדר אחר, ולכן לא מומלץ לנהוג או לבצע פעולות אחרות הדורשות ריכוז במהלך חצי-השעה שלאחר הטיפול.
ניתן להתרחץ מייד לאחר הטיפול ואין יתרון מובהק להישאר עם שמן העיסוי למשך זמן כלשהו.

באופן כללי
שעת ההגעה שלנו בפועל תלויה במצב התנועה, לכן מומלץ לשריין טווח של רבע שעה לפני השעה שקבענו, במידה ונקדים להגיע, וכן רבע שעה טווח איחור.
באותה המידה, אם יש לך תוכניות לאחר הטיפול, מומלץ לקחת טווח של רבע שעה, במידה ושעת הסיום תתאחר. כאמור, אנו ממליצים בכל מקרה לנוח מעט לפני החזרה לפעילות מלאה ולא לקבוע דברים מייד לאחר העיסוי.
בטרם העיסוי אנו ממליצים להכין בצד בגדים/חלוק, אותם תוכלו ללבוש לאחר העיסוי בלי לחשוש ללכלך אותם בשמן העיסוי שעליכם. כמו כן, מומלץ להניח בצד נעלי-בית, כפכפים או גרביים, אותם יהיה ניתן לנעול או לגרוב בטרם הירידה ממיטת הטיפולים, הן למניעת החלקה והן למניעת יצירת עקבות שמן על פני הרצפה.

ניתן להדליק נרות ריחניים ליצירת אווירה רומנטית או מרגיעה, אולם יש לוודא שהם מוצבים במקום בטוח, הרחק מהישג טווח התנועה של המטפל.

אנחנו כאן עבורך לכל שאלה, ונשמח לתת לך ייעוץ מתוך נסיוננו הרב עם אלפי לקוחותינו המרוצים!

8:00-20:00
WhatsApp
אנחנו כאן עבורכם גם בווטסאפ!